Totaal aantal pageviews

maandag 25 november 2013

Margriet Winterfair anno 2013.....

Tijdschriften die evenementen organiseren.
Hoe bedoel je 'boeien en binden' van je lezers.
Doen ze goed en doen ze slim in kader van marketing.
Community gevoel creƫren. Ik ben ook een Margriet-lezer.
Dat gevoel.....

Vorige week heb ik zo'n samen-zijn-gevoel mogen mee-maken.
Geen EO-dag. Hoewel het principe heel basaal hetzelfde is.
Maar een Margriet-dag :)

Zeven dagen lang staan 4 hallen vol met allerlei snuisterijen,
workshops, demo's, kook-demonstraties, optreden in het
Margriet Theater van Nick & Simon, Jan(tje) Smit, Belle Perez
en wie nog meer bekend is.

Ruim 70.000 voornamelijk 99% vrouwen trekken dan aan je
voorbij. Niet alleen voorbij lopend, maar natuurlijk ook vragen
stellend. In dit geval bij www.GreenYourDay.nl - stand.

Romeo Sommers gaf doorlopend demonstraties wat je met
planten en decoratiemateriaal allemaal op 'simpele' manier
kan doen. Groen is best simpel. Je moet het alleen ff weten
en een keertje voor gedaan hebben.

En dan is een cyclamen-plant ineens 'hot'.
Of 'O ja, ik kom die plant ineens overal tegen'.
Meest gehoorde opmerking tijdens die 2,5 dag dat ik mocht
ondersteunen: "Ik hou die plant niet goed....".

Al zouden we maar een kwart van alle (huis-)vrouwen
inspiratie en gebruikstips kunnen meegeven bij onze planten,
dan weet ik zeker dat de vraag naar 'oma's-plant' al giga
toeneemt.

Inspiratie en verzorgingstips.
Daar draait het om in (ver-)marketing van onze planten.

Nb. O ja... en vertel het niet zelf.
Laat Romeo Sommers of Judith Baehner (='groen'-redactrice)
het vertellen.
Laat Jan Smit of Belle Perez met een cyclaam schitteren.
En als zij haar neus in een geurende cyclaam Merengue steekt,
doet dat veel meer goed, dan dat ik met die plant in mijn hand sta :)

Ben u op de Margriet Winterfair geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten